2009 m. vasario 14 d., šeštadienis

What a feeling!!!

Vasario 14 d. Lyg ir įsimylėjėlių, švento Valentino diena. Deja, eilinį kartą sėdžiu viena šią dieną (tiksliau kiek tik jų buvo - tiek ir buvau viena). Ir dar tie mano amžini barniai su gimdytojais... Deja, dėl jų ne tik esu viena šiais metais, bet dar ir labai gerų draugų gimtadienio vakarėly negaliu sudalyvaut.

Damn.

Ką ik girdėjau kaip ir sesės niekur neišleido, kas blet jiems pasidarė?

Noriu rūkyt.

Visą dieną nerūkiau. Išeičiau kur nors, bet atseit galiu netyčia nueit į tą gimtadienį, ot tai bausmė :D.

Random stupidity.

Šios dienos įrašo toks pats atsitiktinai sugalvotas, kaip ir blog'o pavadinimas. Ar iš viso kas nors čia turi prasmę? Na jei ir turi, tai tikrai aš jos neradau ir net neįsivaizduoju kur ieškot.

Nonsense.

Taigi baigiu būt tokia skeptiška ir pradedu žiūrėti į šiandeiną iš gerosios pusės:
Vakar mūsų mokyklos komanda "Erdvėse 2009" laimėjo III-ąją vietą. Manau, kad tai labai gerai kaip debiutantėms šiame konkurse. Nurungėm likusius 8 dalyvius. Manau, kad gal būtumėm paėmę ir II-ąją vietą, bet kažkas nuvertė molbertą pasirodymo metu ir man atrodo tai buvau aš. Ačiū Dievui su apšvietimu buvo bėdu ir molbertas buvo pastatytas praktiškai tamsoje. Man labai ten nepatiko apsauginių komanda. Tokie kaimiečiai. Negaliu pakęst tokių mūžikų, kurie save taip aukština ir kitus šūdais laiko. Taip pat, jų darbas yra saugoti, o ne būti susiraukusiems kaip šiknoms. Aš visą laiką vadovaujuosiu tokią taisykle : "Jei jau darai - daryk gerai".

Always try to be the best, but be fair then.



Tikriausiai kokį antradienį įkelsiu visų nuostabių dalyvių su kostiumais. Man labai patiko ne tas, kad dalyvavom ir laimėjom vieną iš aukščiausių vietų, bet, kad mes - visos dalyvės labai susibendravom, taip pat manau, kad mes viso to nebūtumėm padarę be mokinių tarybos pirmininkės - Živilės Steniukynaitės. Labai labai labai organizuota, daug idėjų turinti ir faina mergina. Aš nesuprantu kaip ji viską spėja, gi šitiek darbų užsivertus.

The biggest respect ever.

Dar šiandien numatau vieną gerą įvykį - tai "A Lot Like Love". TOOOOOKS romantiškas filmas, TOOOOOKIE gražūs aktoriai, nėra tos muilo operų idilės... et...

A LOT like love...


Vienintelis vakarykštis, labai neigiamas įvykis buvo tai, kad Agnė, Agnė ir Jurga pagalvojo, kad aš į jas žiūriu kaip į šūdus ir pačios pradėjo tą daryti... Apmaudu... Atsiprašau, jei buvo kas blogai mergos ;***
Shame on me...
Come and start feeling me...
Happy Valentines day!




1 komentaras: