2009 m. vasario 20 d., penktadienis

Everything's changing*Metamorfozės

Šiandien nusprendžiau parašyti ir apžvelgti ne savaitės įvykius, o savo kelerių metų pasikeitimus. Pavyzdžiui, savo išvaizdą dokumentuose. Ši mintis kilo, kai šiandien atsiimdama savo naują moksleivio pažymėjimą, palyginau jį su senu ir dar su ID kortele, pastebėjau savo appearance'o metamorfozes. Taigi:

2006 m :

2007 m:



2008 m:


2009 m:


Paskutinė nuotrauka daryta prieš keliasdešimt minučių su webcam'era :D. Kadangi visos nuotraukos dokumentinės, tai stengiausi nustatyt tokią pasinę rožą, kad tiktų į visą šitą ansamblį, ir atrodo man pavyko! Taip pat teko biškį pa'photoshop'int bedarant baltą foną, nes už nugaros buvo matyt durys visokios ir panašiai.
2006 metų nuotraukoj, tai net neatsimenu, kad būčiau taip atrodžius, 2007 metų PASO nuotrauka tai realiai normali atrodo, bet kai įdėjo į pasą tai pradėjau panikuot, kad man dar 10 metų su tokia reiks vaikščiot. Gyvenimo trauma. apie 2008 metų foto galima pasakyt tik tiek, kad kai atsisėdau fotografuotis, tai fotografė deformavo mane į visiškai kitokią pozą, negu mano laisva sėdėsena, todėl atrodau, kad sėdėčiau ant pagalio. 2009 metų pic, kaip jau minėjau, daryta profesionalioje profesionalių fotografų studijoje.
Na štai toks mano šiandienos įrašas. Taip pat norėčiau pasakyti, kad reikia ne tik stovėt vietoj ir žiūrėt į priekį, bet kartais galima ir atsigręžt atgal ir pažiūrėt ką gero ir ką blogo esi padaręs ir iš to mokytis. Toks šios dienos moralas :)
Gero savaitgalio! :)
P.S. comment :P

1 komentaras:

  1. negaliu ;DD pralinksmino tos tavo foto ;DDD galiu kad labiausiai tai pasikeite tavo plaukai ;]]] visais metais ;D bet vis vien grazute tu mano ;***

    AtsakytiPanaikinti