2009 m. liepos 20 d., pirmadienis

The Great Mess


Aš ir vėl čia. Olėėė!!! Šiandien perskaičiau visus senus savo įrašus ir pagalvojau : „kiek nesamonių aš čia prirašiau“. Bet, juk visi mokomės iš savo klaidų. Dar pastebėjau, kad mano blogas - tikra bezabrazija (jovalas), bet tikriausia tai dėl mano pačios būdo ir nieko čia nepakeisi.
Kadangi šiai savaitei pranešė lietingus orus, todėl niekur nėjau ir galvoju raštelsiu čia ką nors. Praktikuosiuosi 12 klasės Lietuvių kalbos kursui.

Taigi, tęsiant dienoraščių ideologiją parašysiu apie paskutinius įvykius:
Vakar sugalvojau sesei iškepti pyragą.
Aš jį buvau jau ne kartą kepus ir kuo puikiausiai gaudavosi. Štai net jo receptą suradau : http://pragarovirtuve.lt/morenginis-citrinu-pyragas/994/. Bet yra viena 'bet'. Taigi, einu aš apie 21h į Maxę prie pat namų pirkt kondensuoto pieno ir citirinų ir girdžiu kažkas mane šaukia. Iš pradžių nemačiau, bet paskui pasirodė, kad ten Jurgis. Dar parašė sms „Alaus?“. Nu ir aš kaip durnelė pasakiau, kad pyragą kepsiu sesei tai reikia produktų. 11h pareina skambutis iš kito draugo:
-tai ar jau iškepei pyragą?
Galvoju WTF? Jurgis per daug šneka :D nu vienu žodžiu po 10 minučių prie mano laiptinės jau stovėjo 3 bičai ir viena panelė. Aš žinodama, kad šitam pyragui reikia atvėst ir sustingt pasakiau jiems, kad reiks ilgiau palaukt, bet jiem buvo *x. Tada vėl pabuvau durna ir pasiūliau pas mane ateit jo valgyt, tai visa šutvė susivertė pas mane ir iš pyrago padarė sriubą. tuo labiau, kad tas pyragas turėjo būt sesės, bet ji jį irgi valgė su šaukštu :D Nu bet linksmai praleistas laikas kompensavo tą pyraginį nuostolį. Tiek juokusis jau seniai nebuvau :D Po šito vakaro pagalvojau, kad reiktų dažniau pyragus kept ir pasikviest draugus, tik jau to trijų bernų tandemo nebereikia man atrodo.
Taigi, tęsiant valgio gaminimo idėją, tame pačiame tinklapyje, kuriame radau šį receptą, radau ir naminių ledų receptą. Ir man jau galvoj tik sukasi mintys kaip čia nubėgus į Maxę ir nusipirkus grietinėlės. Man atrodo, tokiu atveju, aš tai ir padarysiu :P

Saldaus pirmadienio ;*

1 komentaras:

  1. Ir man lygiai taip pat būna...pasižiūriu į savo užrašus rašytus prieš kokius metus ir pats savimi stebiuosi, kiek ten keistų minčių įamžinta... Toks jausmas, lyg matytum save tais laikais...kai dar viskas buvo kitaip.
    p.s.tie skanėstai verčia varvint seilę ant klaviatūros (:

    AtsakytiPanaikinti