2009 m. liepos 19 d., sekmadienis

The Girl Is Back In town


Grįžta Greta į plačias interneto platybes ir iš naujo pradeda gaivinti savo blog'ą. Nerašiau jau daugiau, nei keturis mėnesius po paskutinio post'o apie gimtadienį. Ohoho kiek naujų daiktų pamačiau, naujų jausmų patyriau ir naujų žmonių sutikau. Kai kurie jie buvo tokie, kad nelabai norėtųsi prisiminti, bet daugiausia prisiminimų linksmų ir gerų :) už tai ir džiaugiuosi! Pagaliau galutinai instaliavau į savo hard'ą tik gerų prisiminimų generatorių. Seniai taip buvo, kad taip greit prisiminčiau kažką gero :)

Vis dėl to, gyvenimas yra gražus :)

Manau, kad ši vasarą bus įsimintiniausia iš visų iki šiol buvusių. Šitas metų laikas kažkoks užburiantis. Man labiausiai patinka tas jausmas, kai įsiatostogavus pradedi pamiršt savaitės dienas :D. Pagaliau ir mano atostogose šis procesas pradėjo vykt. Pilnavertiškai atostogaut pradėjau tik prieš kokią savaitę. Deja, deja, bet turėjau laimės dar pagulėt pas ligoninę. Ir dar ne bet kur, ne Alytuj, o Kaune. Kaip sakoma : "Šūdas - ne sviestas, Kaunas - ne miestas". Nu bet gal man tas gydymasis (anginos ambutavimas) ir į naudą. Vienas pažįstamas net siūlė priduot tonsiles Vokietijoj į donorų banką, bet jau buvo šaukštai po pietų.
Tęsiant temą, galiu prisiminti vakar, kai pusė dienos prasikaitinom ir prisimaudėm prie Metelio. Vasarą geresnės pramogos už ežero linksmybes nerasčiau. Deja, šiandien prakiuro dangus. Ir dar kaip.
Dar vienas 'deja': Deja, Internete, man šiandien per gera nuotaika, kad pas tave svečiuočiausi, nesvarbu koks oras bebūtų, taigi manau man laikas :)
Įsimylėkit, kad galėtumėt rašyt tokius niekus, kaip aš dabar :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą